星期六, 4月 28, 2007

新成員~ LU LU CHAN




HI, 各位...我叫 LU LU CHAN 中文名陳露露, 今日差不多七點鐘, 等左差不多個多月,終於見到爸爸媽媽啦.....嘩! 兩個都o甘有份量,我大個左會唔會好似佢地o甘架 !!!!!!

仲有一樣野要話比你地知,我個媽媽係同一日生日架,都係3月23日,依家我1個月零5日大,因為未夠6個星期未打預防針, 所以抵抗力比較差, 要再多2個月打齊針先可以出街,我都唔想病病架。

各位哥哥姐姐, 如果你地o甘心急要探我可以同爸爸媽媽聯絡,或者佢地會比你上我屋企探我。

見唔倒我個真狗,就比d玉照你地止下咳先啦!!!!


沒有留言: