星期日, 5月 13, 2007

第一針



打完第一支預防針,完全沒有不適,真係一d都無, 經過兩星期,lu lu 已經由最初的6磅增加至10磅,快高長大得好緊要。

9 則留言:

匿名 說...

高人高人... 不得了喇... 我個伯爺公食過澳門沙利文o既"木糠布甸"之後, 望住我, 同我講:"我鍾意食呀..!!"...請問高人可否賜教一o下呢..!!??
(http://www.solmar.com.mo/main.htm)
>GoGoJenny
>14th May 2007

匿名 說...

木糠布甸我整過,但未試過嚮出邊食過...可否形容一下沙利文的味道,不知與我做的有何分別,不用擔心很容易做的。你一定可學會的.....

匿名 說...

其實味道同質地就好似雪梗o左o既vanilla雪糕咁, 不過由於佢一層層有d粉末間著, 所以用叉一篤就會散開一層層. 至於d粉末, 我肯定係"馬利餅"o黎o既..!! 請高人指點迷津啦...!! :>
>GoGoJenny
>16th May 2007

匿名 說...

木糠布甸食譜如下:
1)淡忌廉500ml 2)煉奶 120g 3) 馬利餅 12片
a)先將馬利餅用木棍捍碎..要好碎好似粉o甘
b)淡忌廉打至cream狀(約7成企身)
c)將煉奶加入淡忌廉中再打至8-9成企身
d)先加餅碎放底,再放忌廉後再放餅碎
e)最後放入冰格雪硬
remark:木糠布甸的特式係要放冰格雪硬,到食時30分前放回下格回軟才吃的,因為忌廉雪硬才感覺似雪榚的
像沙利文的要做十多層,困難在於每層的忌廉分佈很平均,努力呀!!!
meiko

匿名 說...

多謝妳呀...高人...!! 我會努力o架喇...!! Go Go Go Go.....
>GoGoJenny
>18th May 2007

匿名 說...

高人高人, 我星期六試做o左喇..!! 家人評語:"合格"!! :>
>GoGoJenny
>21st May 2007

匿名 說...

家人試完,有沒有給意見,有何改進地方呢?
meiko

匿名 說...

hmm... 基本上他們都覺得幾好味, 但最主要要改進O既就伙係要再多好多餅碎... 我已經用O左12塊馬利餅造餅碎, 但都唔係好夠, 至少餅面沒有餅碎... 所以我諗住下次用夠20塊餅, 一於"兇"D.. :>
(P.S. 已經有朋友仔話想學喇.. 我可以將高人o既菜譜轉告朋友嗎?)
>GoGoJenny
>22nd May 2007

匿名 說...

當然可以啦!!
meiko