星期日, 6月 04, 2006

一年一度的傻





對,是一年一度的傻, 近期因為轉了新公司,工作忙得透不過氣來, 看著日曆又到了端午節了。今年還是想包?但奶奶卻說, 你工作已很辛苦了,應爭取多點時間休息,?不一定要包的。
我須很感激她的一番話,但我卻更想親手做一些?子給我的親朋好友,須然現在可以很容易便買到?,而且款式層出不窮但我希望他們收到我親手做的?的時候,可以吃得開心。
正因為這份傻氣,所以可以令我今年又出產的32隻限量版?子了。

4 則留言:

匿名 說...

好好味ge"傻仔"呢~^^

匿名 說...

高人高人,
我發覺肥秘書真係好....衰, 佢話雖然我作為妳o既fans, 但今次我冇”種”(傻), 係因為高人妳已一早算出玄機….. 我唔信…..!!! :<
gogojenny

meiko 說...

親愛的粉絲~
傻只可以一年一次,但因為我算到你有更美味的泰菜,所以唯有下年才傻了。不論你往那裡去,只要找到肥秘書便可得傻,遲些尚有限量手制月餅, 你要嗎???

匿名 說...

要呀要呀...!! 高人記住預埋我果份呀...!! :>
唔好意思呀, 呢期比較忙, 所以咁遲先發現高人已經回覆o左.. hee hee
>gogojenny
>10th July 2006