星期一, 8月 22, 2005



雨一直下了多天, 心情亦隨之而沉了下來,
每天經過的路上發現有多棵大樹倒了下來……
不可以讓自己心情壞下去, 於是用火速的動作做了一個藍莓雪糕給自己,
再加一個兒童版藍莓芝士蛋糕
吃下去心情果然好多了~~~~~

5 則留言:

匿名 說...

You can do ice cream too...excellent! How' can you do?
It take more time?

meiko 說...

我老公用匯豐信用卡績分換左一部雪糕機比我,只要將材料做好放入機內攪半個鐘左右,再放入雪柜雪硬就得架啦~~~之前做過咖啡果仁雪糕添,我奶奶好鍾意食架.....

匿名 說...

So sweet! ha..ha..
The taste is good? '
Is't all ice-cream are made by machine?
Next time come to your home,
I must book it in advance... I like vanille...

meiko 說...

我都好鍾意雲尼拿架,我仲專登買左雲尼拿豆,同用香精d味爭好遠架,我次次整無人同我食淨係得我一個,下次你黎預先通知我知道嗎~~~

匿名 說...

My husaband also like Vanille.
I never eat vanille bean...
Very interesting...