星期四, 1月 12, 2006

橙香骨


常常覺得自己沒有一樣穩定而又大路一點的主菜。咖哩未必個個嗜辣, 羊鞍更不是人人接受。
白切雞, 牛腩等中式菜式又沒有我奶奶般出色。
左思又想, 看到這個橙香骨食譜, 材料及做法也非常簡單,決定一試。特地到超市購買金沙骨六條,
香橙兩個, 回家試煮。出來的效果~~ 好橙呀 !!! 以後大食會又多一道菜式了。

4 則留言:

meiko 說...

材料:金沙骨一斤
醃料:糖2茶匙
生抽2茶匙
鹽 2茶匙
海鮮醬1湯匙
玫瑰露酒1茶匙
老抽1茶匙
橙1個(汁及皮亦要)
汁料: 麥芽糖2湯匙
橙汁1個
橙皮絲少許
做法:1) 用醃料醃金沙骨起碼1小時
2)將金沙骨連醃汁下鑊煮至淋身(以慢火大約煮30分鐘)
3)加入汁料煮至水分收乾即可

Winky 說...

真係好正..我都想試下整...不過我想問..如果唔落玫瑰露酒得唔得架?

meiko 說...

小wing~
我本身都唔係好鐘意玫瑰露陣味,不過肉類落左煮完之後會有一陣香味,呢個食譜d玫瑰露已經唔算多,唔落改為落紹興酒或燒酒都得架~~

Winky 說...

meiko
HEHE....唔該你呀...因為我屋企冇煮食用0既酒類..所以問下可唔可以唔落啦..hehe