星期三, 9月 28, 2005


大家掌聲鼓勵一下這位同學,她的作品已經貼堂啦...啪啪啪啪啪!!!
今次貼堂的原因是因為她的原創性及靈活變通,不會墨守成規,在作品上加上自己的創意。
我深深為她的家人高興,有這種心思的話不難創作其他的新作品呢~
(但在未成功之前要令肚皮付出更大的代價,成功的背後是失敗再試再失敗再試)
圖片解說~改良版糯米滋(改用維他奶代替芒果汁,餡料花生醬)
小貼士~如有花生醬做餡要加入砂糖,因花生醬有鹹味,可再加入碎花生或果仁增加口感

1 則留言:

匿名 說...

^o^ 我差點兒忘記了甚麼是"貼堂"呀..!! 小學的時候可能課室的壁報板不用作甚麼佈置, 所以美術老師將見得人的畫都"貼堂", 中學可沒有這回事吧, 每班最好將自己的壁報板有幾靚整幾靚..!! :>

正如妳所說, 墨守成規其實都唔係幾好, 例如有些東西自己唔識做就唔一定死都要自己做o既, 遇到這種情況, 當然要另找高人幫助啦.. :> 所以今次有求於妳啦...!! :>

事源是我個妹個仔就快生日, 我想送個cake畀隻o野賀賀他3歲生日, 點知他的代言人(即我妹妹)說呀仔食朱古力, 但有關的製品就沒有興趣....(即是叫我唔使o整朱古力慕思..!!?)

這可高難度了, 果隻BB仔最鍾意食"蛋", 係蛋就鍾意食...!! 但我就是不會做"蛋"糕呢...!! :<

唔知如果我想落個Order, 提目就畀是3歲BB食的"蛋"糕, 妳有唔有興趣接這Order呢... ???