星期二, 3月 28, 2006

特濃朱古力蛋糕
















這幾天除了出了一個新嘗試~楊枝金露慕絲蛋糕外, 還收到order要做一個生日蛋糕, 主人翁很喜愛吃朱古力, 所以這個特濃朱古力蛋糕是不二之選, 這個蛋糕還有另一個目的, 希望吃過的人多多欣賞, 如有須要可留言訂蛋糕呢~~~~

5 則留言:

匿名 說...

阿嫂,

呢個蛋糕好漂亮呢.

Rachel

匿名 說...

高人高人,

呢排冇人生日呀, 我可唔可以訂一個自已食呀? :p 但朱古力同楊枝金露都好吸引喎, 不如先訂一個新發明("楊枝金露")先啦...!!

>gogojenny
>29th March 2006

meiko 說...

我今日唔開心呀~個楊枝金露已經衰左一次,要做第二個先成功,今日仲衰,拿手o既芝士蛋糕都衰呀..嗚..嗚..嗚....我今晚決定出翻兩個蛋糕o羅翻d信心先,希望成功 ~唔係!係一定要成功,你地聽日lunch唔好食o甘飽。

匿名 說...

哇....好大的草莓
而且還是我喜歡的巧克力口味
美味!真希望我住你家隔壁,可以馬上跑到你家要一塊來吃,哈哈~

meiko 說...

現在的草莓跟芒果都很美味,廣東話叫"當造"遲一點就沒有啦,所以我會趕快多出一些芒果蛋糕呢~巧克力我也是超喜歡,一下子可以吃光一大排巧克力.噢!胖死啦~~~