星期三, 3月 22, 2006

自我增值
















政府時常提倡終身學習, 自我增值, 有時我也會響應一下, 今次增值的是鳳梨酥, 雞仔酥及粟米酥。近排偏向制作中式甜品及甜點, 鳳梨酥自己也試過做,而且效果不錯(自誇自擂 )所以主要看一下何為雞仔酥及粟米酥 (不是粟米騷 ), 學的時間感覺像做泥膠一樣很好玩呢~ 而且我覺得自己蠻有天份喲~~~ ( 嘔呀............ ) 咦 ???? 做好之後自己好像一口也未嘗過, 口感如何要打聽一下了, 不知可否加入食譜內呢, 好不好食.... 各位反應一下吧 !!!!

7 則留言:

匿名 說...

我想問下你呢..
點整雞仔酥架?

meiko 說...

唔好意思呀!因為個雞仔酥O向怪師傅度學架, 人地仲開緊班,所以我唔可以公開個食譜,而且最重要係點包法及點造形,用文字好難解釋,如果你仲想要個食譜,通知我,我貓比你啦~

匿名 說...

Hi 你好呀~
我在無意之中看到你的網誌,
見到這款中式點心真係很可愛,
麻煩你可否e-mail 食譜給我,我也想學做,
thanks!

fabianyeung@yahoo.com.hk

meiko 說...

要食譜可以,但要等一下待我打好食譜再e-mail給你啦~~~

匿名 說...

Hi,

收到你的食譜.
Thanks a lot~~ ^o^

匿名 說...

你好呀~
我好想要雞仔酥及粟米酥的食譜呀
麻煩你可否e-mail 食譜給我,我也想學做
THANKS

vienn_yy@hotmail.com

匿名 說...

你的雞仔酥及粟米酥做得好靚呀,我很想試做,麻煩你給我食譜可以嗎?我的email 是 mh_0712@yahoo.com.hk.
謝謝你.